Az ajánlott specifikáció a 2 játékhoz. Egyáltalán nem egetverő a különbség. Ez abban is megmutatkozott, hogy amikor indult az aw, akkor még elég sokan játszottak vele. Szóval elég valószínűtlen, hogy az emberek downgrade-elték a gépüket és emiatt hagyták abba.
Az armored warfare egy meglehetősen identitászavaros játék volt. A tervezők nem értették meg, hogy a fanatikus wot rajongók nem fogják otthagyni a sok ezer órás accountjukat, akik meg csak elgurulnak néha pár kört, őket meg benntartják a haverjaik. Az igazi célközönség a wotból kiábrándult játékosok lehettek volna de őket meg elmarták azzal, hogy egy az egyben lemásolták az ős játék minden szabályrendszerét. Szóval amit utáltak, azt itt is gyorsan megutálták. Ehhez, hozzájön még a fejlesztők lekezelő hozzáállása.
Ld: artik esete. "~Tudjuk, hogy utáljátok őket, de mi azért betesszük, mert mi pontosan tudjuk, hogy mi volt a baj velük. Igen, jobban, mint ti!"
És lőn 100%-os pontosság, masszív modulsérülésekkel, sebzéssel stb. A spotting system is ua volt mint a wot-é, csak a hibák mégjobban eltúlozva, ami azt eredményezte, hogy a csatáim 90% 15-1-es vagy 15-0 győzelem vagy defeat volt. Persze erre is az volt a válasz, hogy mi ezt is jobban tudjuk. és még hosszan lehetne sorolni mennyi minden siklott még félre az agyatlan másolás miatt.
Az önálló döntéseik pedig...ejj. A késletetett lövés és a ne engedjünk one-shotolni senkit feature-k, minden normális játékban azonnal javítandó kritikus bugokként jelentek volna meg, de itt feature-k voltak! (hogy a high tier mbt vonalat, ne is említsem, igazi élmény volt; a normalizált rng is olyan hektikus volt, mint a ami a wot legvadabb időszakaiban sem volt) Szépen mutatta, hogy fogalmuk sem volt mi tesz működőképessé egy kompetitiív tankos játékot.
Bele volt kódolva az egész játékba a bukás. Ezért nem is lepett, meg hogy elnéptelenedtek a szerverek, bár azt hittem azért tovább ki fog tartani.