Viszont volt pár olyan dolog ami biztosan nem a mail.ru-tól indult ki, hanem fejlesztés közben merülhettek fel és akkor kellett dönteni. Ilyen a nincs 1 shot jelenség (amikor 400-800-ig sebzel de a 210 hp-s artik mindig túlélték 10-15 hp-val). Vagy a shot delay. Meg még volt 2-3 érdekes jelenség ami most nem jut eszembe, de szépen mutatja, hogy az obsidian mennyire inkompetens volt nemcsak az mmo készítés terén, de a kompetitív játékmechanika terén is még csak a közelében sem jártak annak mitől lesz élvezhető valami. Kényelmes ujjal mutogatni az oroszokra, de valójában fejlesztőkként az ő feladatuk is lett volna, hogy felhívják a megrendelő figyelmét a rossz, nem működőképes dolgokra, de ők még sikeresen bővítették is a rossz dolgok listáját. Mit is várhattunk volna tőlük amikor vak vezetett világtalant. Az biztos, hogy ez a játék már megdöglött. Egy újabb fejlesztőcsapat maximum csak a szervereket fogja felügyelni, ameddig szükséges. Erősen kétlem, hogy átnéznék az obsidian csapatának kódját, majd gyökeres változtatásokat hoznának a közeli jövőben. De ha meg is csinálnák ezt, elég valószínűtlen, hogy az emberek adnának neki még1 esélyt. Talán ha kikerülne steam-re egy feljavított verzió, hatalmas reklámkapmány keretében, az adhatna egy újabb löketet a játékosbázisnak... de tekintve, hogy my.com-os launchere van, kétlem, hogy hajlandóak lennének bármiféle osztalékot adni a valve-nak, hogy bekerülhessenek a store-ba.