Mert a WoT volt az első tankos játék. Könnyedén szerezhettél benne barátokat, jó volt a chat, a klánrendszer, később azt is bővítették, így a közösség szépen benntartott. +igen, a marketing is elképesztő. Elég ritkán nézek tv-t, de még mindig rémálmaim vannak attól a borgőzős kommunista hangtól ami a tankjatekot reklámozta... Személy szerint én biztos vagyok benne, ha a wot ma indulna az is földbeállna egy fél év után. Ezt az AW fényesen be is bizonyította. 95% copy-paste, 5% erősen megkérdőjelezhető fejlesztői döntés és tessék 1 év után már kezdtek elmaradni a játékosok, mert már unták, hogy majd ez jó lesz, mi tényleg tudjuk mi kell nektek, csak várjatok még... az artikkal is szánalom amit műveltek. Talán azon látszott a leginkább, hogy régen ki kellett volna venni, utóbb el is ismerték, de már kicsúsztak az időből.
Meg mi volt már az a klán/chat ami a játékban volt? Egy kényelmetlen nem működő valami. A chat el volt rejtve, semmi jelzést sem adott, hogy valaki írt oda, azt sem tudtad ki online ki nem, kik vannak a klánban és ki nem, össze vissza szét volt dobálva minden ami a community kiépüléséhez szükséges lett volna. Barátok nélkül meg ki élvezte volna a grindet 2-3 hónap után is? Az egy olyan kritikus feature lett volna mint az átütés vagy a mozgás a pályán, én még egy első verziót sem mertem volna kiadni a játékból amíg ezek a feature-ök nem triviálisak egy átlag felhasználó számára. Dinamikus platoon bármi ami a kapcsolattartást/ismerkedést segítette volna. Elvégre a marketing jó ahhoz hogy új embereket vonz be, de végső soron a játékosok megtartásához egy mmo-ban a többi játékos a legnagyobb segítség.