Anno a WoWp-ben volt talán másfél éve egy fejlesztés. Előtte szinte soha nem kaptál kritikust, kivéve az attackereket, azokat folyton kigyújtották. Most meg sokszor az első sorozat már kritikust ad. De nekem is feltűnt, hogy túl sokat vagyok PvE-ben láncon. Eddig talán kétszer ha előtték, meg 4-5 alkalom volt hogy a T72-n elment a turret ring és ennyi. Most meg a csata végére már nem volt ép modulom. Ami mondjuk játékosként annyira nem jó, de eddig semmi értelme nem volt a modulokat védő skilleknek/felszerelésnek. Mondjuk az is érdekes, hogy a HEAT lőszernél az van, hogy set fire 35% vagy mennyi, de hiába lövöm a motort, még egy tank se gyulladt ki.
A Cry enginnel nin sztem baj és az is erős túlzás, hogy s WoT gyengébb gépen elmegy. A WoT annyira szarul van optimalizálva, hogy nekem pl a gémer laptopon alig produkált 30-40 fps-t. Ráadásul szegényem még maxra húzva is rondább, mint ez lowon. Viszont ez a 0.1 seces töltés a táras fegyvereknél. Először csak néztem, hogy miért nem táraz újra. De aztán folyamatosan lőttem. Aztán egyszer csak látom hogy reload time: 0.1 sec. Mondom az mi már? És igy persze szopó sima ágyút használni, mert amig te egyszer betöltesz, addig az mg ellő 3-4 tárat. A spottolási rendszer még mindig egy kalap trágya, tegnap álltam egy MBT-vel, jött szembe egy AFV, lőtt rám. 90 méteren spottolódott fel, aztán 80 méteren eltűnt, úgy hogy egy út két "végén" álltunk, tehát semmi bokor vagy egyéb akadályozó tényező. Én bezzeg hiába állok be AFV-vel a bokor mögé, 150-200 méterről is simán spottolnak. Viszont minden nap négyszeres szorzó van és asszem 5 csata után megdob 100 arannyal, ami azért nem rossz.