Jó, mondjuk sejtettük egy ideje, hogy mi a lényeg, de, minek így lelőni mindent?
Mellesleg én még nem találkoztam ezzel a Ghost Leviathan-nal, pedig komplett új játékot kezdtem pár napja.
Amit megint megváltoztattak, az többnyire a Cyclops-ot érinti:
- a szonár megint nem "végtelen", hanem hosszú ideig megy, majd leáll, ja és szépen fogyaszt is. A szonár régen egy fehér-piros hálót vetített, ami szerintem jobb volt, mint most a csak piros mesh.
- az összes kiegészítő, főleg a Silent Running baromira fogyasztja az akkukat, így sikerült kétszer is totál lemerítenem őket, amíg meg nem értettem, hogy mitől van.Tehát ha megállunk/nincs veszély, kapcsoljuk ki!
- újdonságként ott van a Thermal töltő a Cyclops-hoz is.
- már nem támadják a Bone Shark és egyéb szarok a hajót, de a Reaper az igen, és nagyobbat is sebez.
- ennél a lénynél továbbra is fennáll a "hirtelen feltűnik a textúrából/semmiből és megtámad" jelenség.
- az elején sokkal nehezebb rezet találni, kb ugyanaz, mint anno az ezüsttel volt, csak most ez kell a chip-hez, nem ezüst.
- nekem úgy tűnik, mintha gyorsabban változnának a napszakok
- van beszállási animáció a Seamoth-hoz
- végre értelmét látom a felszíni levegőztető+cső párosnak, főleg a játék elején
- immár minden szöveget/eseményt beolvas a PDA-s néni
- az enciklopédia is kezd teljes lenni
- bizonyos Biomeokban ritkították a fellelhető anyagokat, így pl a Mountain Island-nél alig találtam Magnetite-et, rezet a Safe Shallows-ban, illetve ezüstöt a Dunes-ben.
- a Warper elkezdett vadászni ránk, tehát ha olyan helyre megyünk, ahol van, készüljünk rá, hogy sűrűbben fog támadni minket.
Egyelőre ezeket tapasztalom, ha megint le tudok menni a mélybe, akkor tovább írom a gondolataimat.