- A Seamoth meg lassabb és szerkezete olyan mint egy papírmasé, azaz egy 5 cm-s haltól is megsérül.
- Az Adv.Wiring Kit drágább lett, a Platform szintén.
- A Scanner Room, a Modification Station és a Mobile Vehicle Bay darabjait vagy ötvenszer megtaláltam.Mindegy, ez ingyen titánium.
- Apropó titánium: vagy jó helyre "sorsolt" indulásnál vagy a bugoknak és a Stalker-eknek köszönhetően gyakorlatilag végtelen mennyiségű roncs van, amit átalakíthatok titániummá.
- Természetesen újra előkerültek a régi bugok, mint pl a kinyithatatlan Databoxok, a roncsokban újra kinyitandó-kivágandó ajtók, függetlenül attól, hogy már egyszer megcsináltad. A Reaper már nemcsak átúszik a textúrán, nálam megjelent egyszer a mentőkomp mellett is, igaz, el is tűnt gyorsan. Mountains-nál ugye a löveg mögött úszik egy, immár a "hegyen átúszva" megjelenik melletted (!)
- A karakterünk mozgása még mindig szánalmas és darabos.
- Ha már mozgás: ööö, tipikus 3D-s PC-s játék hiba, textúrába beragadunk, én már akadtam el sziklában, növényben is.
- Könnyebben és előbb hozzájutunk épületekhez és tárgyakhoz.
- A játékban töltött időt rosszul mutatja. Kb 3 órát játszottam, de a mentésben 14 óra játékidő szerepel.
Egyéb(kötekedések és fikázások):
- Miért ordít egy hal a víz alatt, főleg tigris hanggal?
- Ha egyszer nincs áram egy roncsban, miért szikrázik a kábel és mi miért sérülünk tőle? És ha már sérülünk, miért csak akkor, ha közvetlenül hozzáérünk? Itt nem vezeti a víz az áramot? Ha meg vezeti, akkor miért nincs rövidzár és üti ki önmagát?
- Miért "fúj a szél" a víz alatti bázisunkban? A növényeink ugyanúgy mozognak, mint a szárazföldön...