Játéktér nagyságával nincs gond, ideális a mérete arra amire a játék ki van találva, és nem igazán a terület nagysága számít, hanem hogy mennyi tartalommal töltik meg, mennyire lehet kihasználni. Hiába van egy kurvanagy mező valami játékban, ha tök üres. Pl. az új Tomb Raiderben meg kisebb pályákat is úgy megtöltöttek tartalommal és újrajátszhatósággal, hogy fel se tűnt, hogy órák óta 1 zónában ugrabugrálok. Az építhető dolgok is pont elegek, tekintve hogy nincsenek kihasználva. Bázist most már minimálisat építek, csak egy alapbázis kell 2-3 emelet magas és egy moonbay a fejlesztésekhez, egyébként pedig a küklopsz a bázisom, mert tök mindenre elég, és le lehet kapcsolni a villanyt, ami nekem fontos hangulati elem. Abban nincs kibalanszálva, hogy túl sok kihasználatlan dolog van benne. Milyen jó volna egy közepes bázist építeni, túlélőket összeszedni, és úgy fejlődni. Mindjárt értelme lenne mindennek, aminek most nincs. Ezzel együtt én nagyon sok órát bele tudok rakni, és valszeg időről időre elő fogom venni a játékot, mert egyedülálló ahogyan ez össze van rakva.