az oke hogy a kuklopszba tennek akkutoltot de az a 22-es csapdaja nem? ugy ertem hogy az akkutolto is a kuklopsz kozponti akksijaibol meriti az energiat, tehat toltene de kozben a tobbit meriti amit tolteni kellene... vagy atomreaktorral megy a kuklopsz, vagy a kuklopszon levo atomreaktor mukodteti az akksitoltot, vagy mi van? :)
kisiku:
tudom hogy kell csinalni elemet meg akksit de azt akarom elkerulni, inkabb toltogetek. megepitettem tegnap este a kuklopszt de igazabol nem tudom mi ertelme van igy. ugyanis bazis mindenkeppen kell ahhol hogy valahol toltsem az akkukat. a jatekter meg igazabol nem olyan hatalmas mint elsore latszik. szoval a csikohallal is siman be lehet jarni. persze belakom ha mar megcsinaltam csak mar most latom hogy egyenlore nem sok ertelme lesz.
XBOXon meg komoly gondok vannak a programmal. annyira hogy ahogy mesz a seamoth-al (csikohal-al), szinte elotted teszi ki a tajat a gep, nem egyszer fordul elo hogy nekimesz valami kiemelkedesnek mert eled rakja csak ki. a cyclops-ban (hogy angolul is irjam mar) olyan 10fps-t jo ha produkal a jatek annyira optimalizalatlan (ne felejtsem el megemliteni hogy pl a division 1080p-be fut a konzolon stabil 30fps-el, rengeteget jatszottam vele es soha nem esett le a frame-rate, pedig mennyire tele vannak szorva az utcak minden szir-szarral), ahhoz kepest itt joval sivarabb a taj es mar a felbontassal is lejjebb mentek (szerintem mar csak 720p) es meg mindig nem jo. szoval nehez vele jatszani emiatt egyenlore. nagyon sok helyen iszonyat alacsony a texuratottsag minosege, rendesen latszanak hogy kockas az egesz, latom szenvednek vele, messze nem olyan szep a grafika mint itt az alant levo kepeken. emiatt nem bir kilepni a preview-bol XBOXon a jatek, nem tudom steam-en early access-e meg a jatek...?