Még annyit, hogy ha egyszer betöltötte a területrészt, akkor már simábban fog futni.Igaz ez arra is, ha kilépsz a játékból és újra betöltöd a mentést.A sandbox-open world játékoknál az az egyik legnagyobb kihívás,hogy úgy töltse be a játékteret, hogy minél kevesebbet érzékeljen a játékos belőle.Azaz ne akadozzon,ne töltsön,de ugráljon.Egy fejlesztés alatt álló játéknál ezeket még le kell nyelni.Ha kiadás után is szar lesz,akkor kell a support-ot ba írni.Eleve konzolokra ki sem adhatnak (régen így volt) úgy játékot, hogy akadozik,nem megy,bugos,stb.
Mivel ezekkel tisztában vagyok,ezért lassan szoktam haladni mindkét tengeralattjáróval,hogy legyen ideje betölteni a pályarészt.Persze engem is idegesít,hogy megyek,megyek, egyszer csak megjelenik mellettem egy Reaper vagy egy Boneshark, és még csak nem is hallottam addig a hangjukat.
A másik a savegame. Minél több bázisod/stb-d van, annál nagyobb.Most nálam 400 megás egy mentés.Ezt anno az X-Rebirth-nél is elkövették, majd csináltak egy okos húzást és betömörítették.Mivel rengeteg apró fájlból áll, eltart egy darabig,amíg betölti.Nekem még első generációs SSD-m van( akkor vettem,amikor bejött Magyarországra),így nem arról játszom,de ahogy olvasom sokat még az sem dob rajta.