Az autók a napjuk nagy részében állnak egyhelyben, szóval az esetek többségében épp elégséges a sima háztartási töltés is. Lassú, de a legtöbb autónak épp elég, hiszen mennek 1 órát és állnak 23-at. A benzin és gázolaj se ingyen kerül a kútra, ahová amúgy ha nem esik útba, el kell autózni, otthon meg helyben ott lehet az áram vagy a munkahelyi parkolóban is. A fosszilist tárolni is veszélyesebb a bazinagy tartályokban. Ami jelenleg elõnye, hogy az már ki van építve, míg a jelen elektromos hálózat nem bírja el, ha meglódulnak az elektromos autó eladások valamint a nagyobb igénybevételû autóknak nincs kiépített gyorstöltés állomás. Szóval ezen van mit fejleszteni. Ugyanúgy, ahogy a benzines autó korlátaihoz, elõnyeihez és hátrányaihoz alkalmazkodni tudtak a vásárlók, ehhez is tudnának. Én nagyon örülnék, ha olcsón lehetne hozzájutni egyhez. Jobban kellene elõre tervezni az útjaimat, ez igaz, de ez nekem okés egy csendes és városi üzemben dinamikus autóért cserébe.
Jelenleg se a benzines, sem az elektromos autó nem olyan eszköz, amire nem kell figyelni. A benzines-dízel autók nyûgjeit már megszoktuk. A hajtásláncukban szereplõ milliónyi hibalehetõséggel együtt élünk és tisztesen fizetünk a szerelõknek, akár az idõszakos karbantartásért (vezérmûszíj, olajcsere, stb.) akár a meghibásodásokért. Az elektromos hajtás a jellegébõl fakadóan egyszerûbb. Bár nyilván annak is lesznek hibái és gyerekbetegségei, de a felépítése miatt kevesebb.