a BF4 Premiumhoz egyvalaminek kellett volna ingyen jönnie, a SA kiegészítõnek. azért a Hardline annál sokkal komolyabb munka. de mindegy, nem fogjuk meggyõzni egymást. ez az "adjanak ide mindent ingyen, mert már játszottam 10 órát a BF4-gyel" hozzáállás tõlem nagyon távol áll.
egyébként azt, amit írsz, sokan szóvá is tették, hogy nincs meg az a hangulata. RPG a rendõröknél? meg a pénzszerzés "gather evidence" jelleggel? meh.
ez a baj a Hardline-nal, nem az, hogy nincs "ingyen". a Vietnam ingyen volt a BC2-höz? na ugye.
nagyon kíváncsi leszek egyébként a folytatásra. 3-4 hónappal a kiadás elõtt kiadtak egy bétát. nyílt bétát. bárki játszhatott vele. nagyon sok vélemény, visszajelzés jött össze, "egyszerû" játékosoktól kezdve a több százezer feliratkozóval bíró youtube játékosokig mindenki játszott vele.
és kemény véleményeket fogalmaztak meg. a self revive óriási öngól. ugyanígy (ahogy már utaltam rá) az RPG a rendõröknél. a pályák rombolhatósága siralmas. viszont vannak jó dolgok (a jármûvek irányítása, a kézifegyverek sebzése a jármûveken, stb.). az kellene, hogy a Visceral kilépjen a DICE dobozából, és hagyják szárnyalni a fantáziát.
a BF4 komoly problémája, hogy elmosódtak a határvonalak. nem orientál a csapatjáték és a különbözõség felé a játék. a medic (aki assault...) nincs arra orientálva, hogy csapatjátékos legyen. a többiek sem. mindenkinél van egy rakás gadget, és senki sem a dolgát teszi. a Hardline-ban megint orientálni kellene a játékosokat. legyenek különbözõek az oldalak, és majd a kasztok is. ne essenek abba a hibába, hogy csak a textúrákat cserélik le, meg átnevezik a csoportokat. miért van csak 4 kaszt? miért nincs három, vagy öt?
vannak jó ötleteik, de szerintem nagyon visszafogja õket a DICE. meglátjuk.
van egy rakás idejük, és azt mondták, hogy a visszajelzések alapján tudnak még módosítani a játékon. kiderül. ez így a jelen formájában, ahogy írod, BF4 mod. ha nem is ingyenes-kategória, de tényleg csak egy jobb DLC-nek tûnik. de ne ássuk még el végleg a játékot.