jól látod, hogy a csapatjáték felé kéne orientálni a játékosokat, de ez nem igazán megy. heistben én is találkoztam olyanokkal, akik álltak a páncélterem fúró mellett és nézték, ahogy dolgozik. én meg disarmoltam.
de figyelembe kell venni néhány dolgot. egyrészt, ez egy béta. 7 millióan próbálták ki, és nyilván nem a PTFO volt a fő céljuk. a heist új játékmód, az első pár körben kb. fogalmam sem volt, hogy mit is kell csinálni, min a dinamika, mi a cél. szerintem egyébként ez egy gyenge pontja a játéknak, nem ad elég utasítást, javaslatot, tippet, hogy most épp mi történik, és hogyan tudnék én segíteni.
ha megnézed a BF4-et, azért a legtöbben az objective-ért játszanak. persze rush-ban mindig lesz néhány sniper, conquesten néhány jet király, de azért a többség legalább tudja, és ha normális társak veszik körül, csinálja is azt, ami a dolga, ami a feladat.
de ha elfogadjuk is aztt, hogy a játékosok nem akarnak a célért játszani, akkor sem jó a te megoldásod, hiszen tovább mélyíti a szakadékot és tovább rontja a játékélményt abban az esetben, ha nem megfelelő társakat dob melléd a rendszer. egy 500-as HP-vel rendelkező noob szerinted arra menne rá, hogy ezzel az erős élettel utat törjön magának a páncélterem felé, vagy inkább röhögve keresné a kisebb, 2-3 fős csoportban flangáló enemyket és farmolná őket?
az egész gond az, hogy az ölésért ilyen sok pont jár, bár a HL ebből a szempontból szerintem jó, hiszen egy bag recovery pl. 500 pontot ért, ha jól emlékszem. részemről a heistben vagy ilyen módokban nyugodtan lehetne még nagyobb a különbség az objective play javára a pontszámításban egyébként, de így sem rossz már.
vesd össze pl. a BF4 domination-nel, ahol egy flag cap 25 pont, egy kill meg 100 + opcionális bónuszok (headshot, avenger, killing spree stoped, stb.)
összességében ezért gondolom, hogy nem jó az az ötlet, amit felvetettél, és megkövetlek, mert valóban nem a megfelelő stílusban reagáltam, így elnézést is kell kérnem tőled.