Alapvetõen egyetértek veled. Tesla szintû elektromos kocsik azért jobban felkeltik a figyelmet.
"nem gondolja, hogy a jövõben az emberek jármûveket akarnak majd birtokolni.
Ez az ember vajon melyik naprendszerben/galaxisban él?!?! Az egész autóipart ez tartja el.."
Itt azzal értek egyet, hogy az autó birtoklása lassan nyûg az embereknek. Többféle autótulajdonos van. Városiak, akiknek ez csak használati eszköz, a parkolása, szervizelése, maga a vezetés is nyûg. Nekik bõven elég ha a telójukon megrendelik a kocsit, odagurul a lakás elé és elviszi õket ahova kell. Vidékiek akiknek csak azért van autójuk mert szar a tömegközlekedés és azért néha kellene kocsi. Tipikus 10 éves kocsi 60000 km-el esete. Ha összeadjuk a kocsi részleteit, biztosítást, benzint, szervizeket simán kijöhet olyan taxiár km-re vetítve hogy ihaj. Akkor azért el lehet gondolkodni minek autót venni.
Azok meg akik munkaautónak, vagy sportkocsinak használják, úgyis teljesen más kategóriában gondolkodnak és vagy munkaeszközként vagy játékszerként gondolnak rá.
Szerintem ez jó irány. Biztonság, környezetvédelem, költségcsökkentés szempontjából mindenképp.