Van olyan érzésem, hogy át leszünk baszva a palánkon.
A 2008-as Tomb Raider Underworld DLC-i is időlegesen X360 exkluzívak voltak. Lejárt az exkluzivitás, azóta sem jött PC-re és PS konzolokra. Pedig biztosan lenne rájuk igény, még ma is.
Ugyanezt érzem most is, csak most egy teljes játék esetében.
Persze a DLC és a teljes játék nem egy súlycsoport, de nem lepne meg egy ilyen szemét húzás egyik cégtől sem.
Jó, jó a Micro tökije igazat mondott, mert csak időlegesen exkluzív. De az az idő intervallum lehet 1 hónap, de lehet 10 év is. És még ez után sincs garancia arra, hogy később jönni fog PC-re vagy PS-re.
Viszont a CD nyilatkozata csak olaj volt a tűzre:
"Fontosak számunkra a rajongók és szeretjük a communityt. Ezért a Temple of Osiris lesz PC-re, PS4-re meg ott van a Tomb Raider Definitive Edition."
De csak szerintem "érdekes", hogy a Temple of Osiris kizárólag Nextgen-re jelenik meg (PS4, X1, PC), míg a Rise of the Tomb Raider érkezik prev-genre is (X360)?
Pont fordítva lenne "megfelelő".
Ezek szerint akkor a Rise of the Tomb Raider mégsem lesz teljesen nextgen játék és élmény? Gondolok arra, hogy ugyanúgy "le lesz butítva, mint a Tomb Raider PS3-on és X360-on.