Egyeseknek nagyon megszépítette az idő a TR2013- as emlékeket.
A Rise előtt toltam végig újra. A harc és a lopakodás sokkal gyengébb volt benne. A tombok pedik nagyjábòl 2-3 percet vettek igénybe 1-1 aprò 5 évesnek valò fejtörôvel. Az egész játékban egyetlen komolyabb hosszabb tomb volt, az is dkc volt. Rögtön a játék elején, a repülő ronccsal. Na ott voltam 10 percet is.
Ehhez képest a Rise-ban ami tombokat eddig találtam jòval hosszabbak voltak talán 1 árnyalattal nehezebb fejtörőkkel. Ebben is fejlődött egyet a játék, állítom hogy van akinek ezek a rejtvények már problémát jelentenek.
A játékban sokkal de sokkal nagyobb szerepet kapott a mászkálás, a felfedezés, sokkal jobban egyensúlyba került mint a 2013-ban ahol a játék döntő többségében embereket daráltunk.
Mindehhez hozzájön a nyelvtanulgatás szükségessége ha mindent akarunk, a tombokban fellelhető skillek és eszközök (a 2013-ban a tomb kincse rendszerint egy csodàlkozás volt xp-vel és térképpel a kincsek helyéről, nem több). Hozzájön a craftolás a shoppolás, a vadászat, a jòval nagyobb skillfa. Nomeg a látványosan szebb grafika és sokkal de sokkal jobban kiforrott játékmechanikai elemek (lopakodás, harc, platformer részek, kütyühasználat, stb).
A sztoriròl még nem nyilatkoznék, de ez a 2013-ban sem volt egy hatalmas durranás. Kiderül. Mindenesetre a Rise minden tekintetben egy pozitív fejlődés a 2013-hoz képest. Itt ott kisebb fejlődés, de javarészt nagyobb. Abszolút nem érzem úgy mint az Assassins Creed vagy hasonlò jàtékoknàl hogy csak új helyszínt és 1-2 alibikütyüt vágtak hozzám. Méltò folytatás lett, rengeteget fejlődött és a jobb platform/harc aránynak hála egy hajszállal de közelebb áll a régi kalandornős Raiderekhez. Persze lehetne erősebb fejtörőrész- de valjuk be, sajnos már nem azt a világot éljük ahol az AAA játékokba gondolkodtatò feladatokat tegyenek...