Szuper hírek, bár az előző részben is koszolódott a ruha + a víztől megtisztult. Azon csodálkoznék, ha ez az új verzió nem tudná.
Ahogy a gameplay videókat nézem, Lara ismét keresi a kiálló és hegyes dolgokat csakúgy, mint az előző részben.
És most legalább, ha elázik/víz éri, nem 5 másodperc alatt fog megszáradni (a Legendnél és az Underworld-nál is meg tudták oldani jól, csak a 2013-as rebootnál nem volt az igazi - a Definitive Editionben már jó volt). Nameg ugye már TressFX 3.0 is van, ami valószínűleg kiforottabb és kevésbé FPS gyilkoló, mint az első verzió (Tomb Raider 2013).
15 ruha? Ide minddel! Remélem lesz köztük 1-2 szexibb darab (mint mondjuk a Sure-Shot DLC az előző részben).
Remélem most nem fog Multiplayer bekerülni a játékba, az arra szánt fejlesztési erőforrásokat inkább fektessék a Singleplayer részre.
Még az lenne a durva, ha Lara tudna magának fegyvereket és öltözékeket is kraftolni a szerzett zsákmányokból, nem csak fejleszteni, mint az előző részben.
Mert írták, hogy most már az állatokból is lehet majd kinyerni kraftoláshoz szükséges cuccokat. Nagyon megdobná a játékot egy ilyen is.
Viszont azt is pletykálják, hogy a Microsoft szerződése minimum 1 évig tart. Ha ez igaz, akkor 2016 vége előtt semmiképp sem érkezhet más platformra (PC vagy PS4) a játék.
Esetleg a Windows 10 miatt (mert azért jó dolog ezt is reklámozni, attól függetlenül, hogy a Micro mennyire hanyagolja a PC-s géminget) megenyhül a Microsoft szíve és tényleg korábban (2016 első fele) kidobják a PC-s verziót. Persze az üzleti élet nem erről szól, de azért reménykedni lehet.
És valószínűleg a következő résznél már a Square Enix/Crystal sem fog belemenni az exkluzivitásba...
Mert a Square Enix előszeretettel kiszórja az új játékait is minden platformra (Deus Ex, Hitman). Szóval, ha rajtuk múlna, kapásból jönne a Rise of the Tomb Raider is PC-re és PS4-re.