1. Lara túlélő ösztönei amúgy is megmutatják, hogy mit kell csinálni, merre kell menni, hogyan kell elkerülni az ellenfeleket.
2. A félkegyelmű AI meg amúgy sem veszi észre Larát soha (eldobsz 2 üveget az ellenfél elé és csak az egyik indul el, a másikat lazán meg tudod folytani, azt sem veszi észre senki - bár nekem az epic a múltkori videó volt, amikor Lara leugrik (a feszülős naciban) a tetőre 2 ellenfél mögé, akik állnak egy helyben. Hiába 22 éves a csaj (nem is pihekönnyű Lara), a magasból való ugrásnak (Lara 5 métert képes ugrani) van hangja - még a süket is érzékeli a rezgést. A másik dolog, hogy Lara teljes arzenálja sem ad ki hangot. Ugrásból való leérkezéskor sem az íj, sem a 2 csákány nem ad ki hangot, pedig érintik a talajt.
Aztán az egyiket elkezded folytogatni, akkor esik le a másiknak, hogy itt van valaki... No comment.
Azaz a kihívás teljes hiányát mellőzték és még ezen is könnyíteni akarnak? Komolyan, ezek után tényleg kíváncsi vagyok, hogy az egyes Tomb-okhoz milyen fejtörőket alkottak.
A kártyák helyett érdemesebb lett volna az AI rendbe tételére fordítotani az erőforrást. És nagyon ez már nem fog változni, hisz 3 hét van a raktározásig, ilyenkor már nem az AI beállításával tökölnek, hanem a bugok írtásával, a Season Pass megtöltésével és az optimalizálással (hogy X1-en meglegyen a 1080p és 30 FPS). Szóval nagy változás már nem igazán lesz e téren. Bizonyos gameplay-ek pedig Hard fokozaton (más néven fut itt) játszották és ott is ugyanúgy viselkedett az AI, mint alacsony nehézségen, csak több lőszert bírtak elviselni az ellenfelek.