DX12-t szinte alig támogat néhány játék. Meg ha jól tudom, nem is igazán új effektek kerültek bele a DX12-re, tehát elsősorban nem a látványvilág lesz jobb tőle, hanem valamennyivel jobban leveszi a terhet a CPU-ról a DX11-hez képest. Szóval ez a DX12 egyelőre nem igazán tud érdekelni, főleg, hogy nincs is olyan játék ami DX12 only lenne, és nem is nagyon néz ki úgy, hogy az következő 1-2 évben ez változzon. Ráadásul ott a Vulkan, ami szintén arra a problémára akar megoldást nyújtani mint a DX12 (CPU tehermentesítés), és az ráadásul nem is Win10 only. És még a Vulkan-on kívül van még 1-2 hasonló API (Mantle-val pl. nemtom mi lett, lehet a Vulkan előzménye), szóval ez a DX12 eléggé jelentéktelen szempont manapság szerintem.