Pont Molnibalage mondta el, hogy nálunk mivel a nehézipar leépítésre került, de az infrastruktúra megmaradt így nálunk nem akkora beruházás magának az infrastruktúrának a fejlesztése. Nade mindegy is ...
Másodszor, a dolog nem úgy mûködik, hogy egyik napról a másikra megjelenik az utakor kétszázezer elektromos autó. Van idõ fejlesztésre.
Harmadrészt paks 2-vel igencsak reális rásegítést kapott az elektromos autó projekt. (marhára nem vagyok fideszfan, csak tényként közlöm)
Negyedrészt a benzin útját a tankig is ki kellett építeni. Föld alól felhozni, finomítani, szállítani. Az se ingyen történt. Inkább örülnénk a valós munkahelyteremtésnek, mert ezen lesz meló tuti becsületesen.
Amúgymeg az 1-2-es pontod, amit írtál marhára nem lényeges, mert az ár fog számítani, többek között az adótaher, hogy mit találnak ki az elektromos autóra. Biztosan ki fognak valamit.
Nem kell nagyjából kiszámolni mert nem tudjuk. Egy dolog amit tudunk, hogy megvalósítható és atomenergiával életképes lehet. Fõleg, ha az akkuk újrahasznosíthatóak.