Te az "érdekes"-t mint esztétikai fogalom veszed (a cikkben is használt "eredeti film" kvázi szinonimájaként), én- és a cikk szerzõje- üzleti alapon (ld. utolsó bekezdés). Az esztétikaiba inkább bele se mennék, teljesen szubjektív, hogy kinek mi az érdekes. A számomra érdekes filmek például (jobbára) nem buktak meg. Nekem egy látványfilm is lehet érdekes, és egy eredeti ötlet is lehet érdektelen. Nem is szeretek így különbséget tenni a kettõ között.
Üzleti értelemben az "érdekes" viszont eleve azt jelenti, hogy érdekli az embereket, tehát van elég nézõ. Egyértelmû, hogy egy ilyen címmel nyert ügye volt nálunk a Grand Budapest Hotelnek, a cím tette érdekessé a magyar nézõk számára.
Az már mellékes, hogy sosem járok premier(közeli) vetítésekre, mert nem szeretem a tömegeket. És ezekbõl még így, hetes késésekkel is teltházasat fogtam ki.