Valószínűleg némi szigorúbb szabályozás ráférne az Uber-re, mert az adHAT némi biztonságot, nagyobb felelősségre sarkallHAT, de ne áltassuk már magunkat azzal, hogy a hagyományos taxiban mindig kifogástalan, abszolút tökéletes és biztonságos szolgáltatást kapok. Pedig az aztán agyon van szabályozva, mindenféle engedély meg külön vizsga. Aztán ennek ellenére pár hónapja egyik este volt szerencsém olyan budapesti taxit kifogni, amelynek nem volt műszerfalvilágítása, a kuplung az utolsókat rúgta és a fuvardíjról nem kaptam blokkot... Ja és közben elpanaszolta, hogy elkapta a NAV, mert elfelejtett befizetni úgy 400000 forint jövedelemadót. Úgyhogy nekem ne képmutatóskodjon senki, hogy a sok előírás értem van és az nekem jó, mert lám, mégis taxizik így valaki, hogy szarik az előírásokra és kikerüli. Akkor meg aztán sokat ér az egész kóceráj. Emlékezünk még a reptéri taxis hiénákra? Most is kint vannak a reptéren a táblák, hogy mire ügyeljen a gyanútlan idetévedő turista, nagyszerű országimázs. Lehet mégse működnek azok a fogyasztót védő nagyszerű szabályok, engedélyek meg előírások? Ellenben kényelmes bevételforrás az államnak/önkorinak? Csak nem olyan biznisz ez is mint a parkolás? Jöjjön csak az Uber és forgassa fel a piacot...