Sikerült kipróbálnom a hétvégén a játékot, gondoltam megosztom veletek a tapasztalataimat és véleményemet a játékról. Hozzáfűzném, hogy oroszul sajnos abszolút nem értek, de sok éves mmozás után könnyű volt kitalálni vakon is, hogy mit kellett csinálni (a legtöbb esettben...). Mint Tomstorm előttem is írta 3 kaszt közül "választhatunk" az elején, de bármikor válthatunk kasztot, amikor csak kedvünk tartja. A harcrendszer engem a Tera harcrendszerre emlékeztet kicsit, a kitérés nagy hangsúlyt kap a harcban itt is. Közelharcossal lehet különféle kombókat használni már az elejétől, a 2 távol harcosnál ezt nem láttam. Én lightbenderrel játszottam leginkább, ő tud gyógyítani is egy kis szinten, de nem volt gyengébb mint a csak dps társai.
A játék a tutorial rész után a központi városban folytatódik (szerintem ez skyforge), ahonnan egy világtérképről választhatunk hogy hova szeretnénk menni. A bejárható területek nem túl nagyok, de elég változatosak, többnyire ölj és lootolj küldetések vannak, amit csak a zóna legelején felveszünk és amint kész az egyik küldetés, azonnal kapod a következőt. A küldetésláncok mind bossfighttal végződnek, a jutalom skill pontok (4 különböző létezik) és tárgyak amiket szét tudsz szedni fegyver erősítő alkatrészekért (inkább upgrade, mint craftnak).
A szintünket gear/skill pontokban adjuk meg. A karakterünknek (egy lehet csak) stabil gearpointja vannak, ha kasztot váltunk csak akkor fog csökkenni, ha másik kasztunknak gyengébb a fegyvere. Bármelyik kasztunkat húzhatjuk, de ha egyre koncentrálunk akkor az jóval erősebb lesz mint a többi (több és erősebb képességek).
A karakter a fegyver mellett ékszereket hord, így az itemshop szerintem kifejezetten skinekre épül majd.
Ha van valami amit kihagytam és érdekel titeket, kérdezzek nyugodtan. :)