Vannak különböző kivégzéstípusok, melyek más és más hatással vannak a főhösre. Vannak melyek több xp-t adnak, mások életerőt töltenek vissza ha sikeresen aktiváljuk őket a harmadik típus fókuszt ad... VAnnak dupla kivégzések (mikor 2 ellenfél van legyengülve).
Az egész fejlődési rendszer a pont a kivégzésekre van kihegyezve. Az xp-ből amit kapunk a képességek mellett új típusú kivégzéseket lehet venni, legalábbis én ezt szűrtem le a dologból.
Számít hányszor és hogy ütöd az ellenfelet, számít hol álltok a kivégzéskor (tereptárgyakat is használ hősünk, ha közel vannak). Tehát az a 4-5 egyszerűen nettó baromság. Sokkal, sokkal több kivégzés van a játékban. Ettől függetlenül tényleg tud monoton lenni a játék, de aki Hack & Slash-t játszik az ne csodálkozzon ezen. Ez egy ilyen műfaj.
Játék közben azt hiszem esc lenyomásával jön elő a menü és ott a hero-t lehet fejleszteni. NA ott vannak az ágak kategóriákba gyűjtva (nem akarok hülyeséget mondani, mert mostanában nem volt időm vele játszani, de talán 6-8 ág is van, mindegyiknél többféle mozdulatot lehet feloldani).
PErsze nyugodtan javítsatok ki ha valamit nem jól írtam.