Igazándiból az a gond hogy a Klasszikus RPG 6- os felállás lenne a jó előre 2 erős harcos (barbár arkáni paladin vagy harcos) második sor szokott lenni az íjász tolvaj meg valami monk gyógyítónak hátra meg kétféle mágus ha van vagy summoner.
Csak itt ez a zöld ruhás kötelező főhős felborítja a csapatot, harcosnak gyenge tolvajnak gyenge mindenhez kicsit konyít de mégse semmihez...meg ez a szabály fura hogy előre kötelező rakni valamit.
Íjászos tolvajt nem rakhatsz előre. mágus nem, summonert semmiképp gyógyító se az igazi.
Szóval hogy azt hisszük mennyire szabad a csapatválasztás tulajdonképpen rájössz mennyire korlátos.
Abban a summonerbe annyira hittem hogy majd erős lényeket idéz, igen egyszer majd lehet hogy idéz de olyan lassú mint egy öszvér eleve lassú és még egy kör mire megidézi és az is jön, túl sok lény esetén meg túl szétterülnek és legyengülnek a lényei a pontok miatt.
Szívem szerint hátra két másfajta szférás mágust indítanék csak elég specifikus lenne. Meg gyógyítani is kellene meg zárat feltörni talán fontos lesz. Érdekes mennyire nehéz megtalálni a helyes utat benne. De ha az elején nincsenek elől erős harcosok pikk pakk áttörik az első vonalat onnan meg vége...