Nem sok bejelentest latni arrol, milyen otletek mennek kukaba (legalabbis a polcra) technikai limitaciok miatt, pedig beloluk nem keves.
De nem is ez az erdekes, hanem hogy mire megy el a fejlesztesi ido. Egy memoriaintenziv szitu pl a 3ds grafika. Tipikusan a texturak. Hasznosabban is el lehet tolteni az idot, mint azon szuttyogni, hol butitson az ember, hogy minel kevesbe tegye tonkre az osszkepet.
Nem sok alkalmazas van, ami kihasznalna tobb mint 1 gb ramot, mivel a felhasznalok tobbsegenek nincs annyi. Es pl egy ehhez hasonlo maradi dontes gondoskodik rola, hogy meg jopar evig ez igy is marad, ugyanis ha profitot is akarsz, olyat erdemes fejleszteni, ami 1-2 eves kozepkategoria is elvisz. Szvsz fejlodni kene ugy altalaban, es nem a "meg pont eleg" szint kell egy aktualis csucskategorias eszkozbe, csak ennyi.