A google earth pl szinten egy 3d-s alkalmazas, nem is teljesen hulyeseg am mobilon hasznalni.
Es mukodik is tokeletesen iOS-en... sot, meg a regebbi, kevesebb memoriaval rendelkezo modelleken is.
Azt sem latom, hogy miert akarsz minden texturat a RAM-ba pre-fetchelni es nem a hattertarrol tolteni oket, akar valami cacheeles mellett. Amugy meg ha utanaszamolsz, iszonyatosan sok tomoritett textura fer el igy is a RAM-ban. Gondolom az Apple-nel is kiszamoltak, hogy a render architektura mennyi memoriat tud ertelmesen kihasznalni.
Jelenleg ezt tudja a platform GFX alrendszere - ugy erzed, hogy 2GB RAM sokat javitana ezen?
Raadasul meg mindig ott tartunk, hogy egyetlen szuk teruleten probalod bizonygatni a sok RAM elonyeit.
Lehet felhozni nepszeru jatekszereket keves rammal peldakent, csak nincs ertelme. Regen a messze legnepszerubb gep 64k-s volt es nem is kellett tobb.
Amiket felhoztam azok az adott ceg (Sony, Nintendo) legujabb, most is kaphato handheld konzoljai. Mindemellett a "keves RAM" abszolut nem megy a production value karara.
ps: Arra azert meg felhivnam a figyelmet, hogy ebben a cikkben szereplo minden adat pletyka!