Én attól félek csak külsőleg lesz eltérés. Lehet az orkoknak nem arany kell, hanem más, de kb ugyan úgy fog a felszín alatt menni a dolog, csak másképp nevezik.
Jó lenne ha a TW abban nyújtana újdonságot, ami a fő csapásiránya, a 3D-s ütközetek. Na most a 15 év alatt ebben lett a leggyengébb, bár lehet erősen fogalmazok és az újdonság várás mondatja velem. Már a betöltő képernyőnél tudom, milyen lesz a csata lefolyása.
Remélem nem csak a szokásosk kő-papír egységmechanika lesz a döntő. Bár tény, hogy sokkal változatosabb egyséket lehet bevetni a WH miatt. Tény, hogy a TW másik gyengeségét, a diplomáciát ki lehet lőni ebben a környezetben.
Olyan taktikai dolgokra gondolok, hogy ne gyilkolják már le egymást fél perc alatt az egységek, mikor mindkettő arcvonala még ép, mert tök életszerűtlen. Így nincs érleme mélyebben taktikázni, bekeríteni, visszavonulni, pihentebb csapattal kiváltani a fáradtakat stb.
Az íjászok ne csak random gyilkoljanak. Fel lehetne velük tartóztatni egységeket, lassítani őket. Mert a nyílzápor miatt folyton pajzsot kell emelni stb. Mehetne a taktika, hogyan bontsd meg az ellenfél alakzatát. NA most TW-be ilyenre nincs szükség, hiszen szemtől-szembe is írtják egymást a népek és 5 perc alatt lerendezik egymást.