Jó lájkolhatjátok egymást nem zavar, de nem von le a dologból a játék feladatainak 40 % ILLOGIKUS.
És nem csak a mellékszálon. Első probléma hogy a játék teljesen feleslegesen frusztrálja a játékost mert nem tudod hogy az otthagyott bezárt ajtók nem a főszálhoz tartoznak e. Már egyből a játék elején mutogatják a piramist aminek a zártsága ahogy mész előre a sztoriban egyre jobban zavar. Nem csak arról van szó hogy egy power gemként világító valamit látsz a vízbe és eszedbe sem jut hogy onnan messze messze egy csapdába keress egy rejtett kapcsolót hanem a főszál is érezhetetlen.
Sok vas ajtó van aki csak ott áll zártan mindenféle magyarázat nélkül és az bizony a főszál. Aztán van aki talál egy scrollt amiben annyi van hogy above above... jézus és akkor most tudnom kellene ? még a videóról se értettem miért ez a megoldás.
Vagy az említett piramis kinyitása az arcmágus triál... Egy ajtó és semmi magyarázat csak taposókapcsolók
Nézegettem a fórumokat a megoldását tudták mi a megoldás, de hogy miért az arra csak pislogtak, valahol megtaláltam azt a grafikus megjelenítést oldalra elforgatva abból értettem meg miért, de ez csak olyan szintű hogy mire gondolt a költő irodalom órán és bármi mást pont ennyire bele lehetne magyarázni, ennyi erővel az andoridos pin kódom is lehetett volna a megoldás.
Szóval RPG szempontjából az egész olyan mint egy gőgös DM (KM) aki nem hajladó segíteni a mesélt csapatának akkor sem ha másfelé indulnak el. Nincs olyan vezérfonal amibe kapaszkodhatsz akár NPC akár más vonalon , ez a pár rébuszokban beszélő arc nagyon kevés.
Ezt segítség nélkül magyarországon a 18 alatti kategóriából 1 a fölöttiből 100 se fogja végig vinni. Így lőttek annak hogy a küldilemezt el tudják majd passzolni. Might & Magic 10 is ebbe bukott bele, ez is ebbe fog. Lesz egy nagyon szűk harcore réteg aki a mennyekig emeli de széleskörben csak arra jó hogy megmutassák Övék a legnehezebb RPG.