Én nem nagyon értem hogy miért csak én írom le itt hogy nehezek a feladatok mindenki más csak örül.
Egy dologtól mindig kivert a víz RPG be. legyen bármilyen erős logikai feladat is de ami ne legyen:
Egyik az ablak amibe ha beraksz valamit és kinyílik az ajtó mert aztán ott bármi lehet, a másik a kulcs és kapcsoló nélküli ajtó, amin tudod hogy be kell jutnod de semmi módja.
Márpedig ebből itt van bőven.
Már hogy lenne a rúnamester trial opcionális ? Hisz amögött volt a tárgy amivel bejutottam a piramisba. Ez meg megint olyan dolog hogy ha valaki nem indít varázslót nem is tudhatja a varázslatokat nem várható el tőle tehát már karakter generáláskor eldőlt bejutsz e a piramisba.
De pl ilyen a mocsárba való bejutás is a folyó mellett, ha nem veszed észre azt a mellékes helyen lévő taposókapcsolót a játék számodra véget ért. Nonszensz... A piramisban tetszett az a nagyon komoly logikai feladat, az is a might magic legacy belső fejtörőit idézte...
De az már nem hogy a varázspálcát meg azt a pizzaszelő szerűséget hova kellett rakni, illogikus...
Se hang, se hely ahova berakhatod. Úgyhogy marad számomra továbbra is az indokolatlanul nehéz kategória és maradnak a videó végigjátszások vezérfonalnak ráadásul oroszul :)
Amúgy gamestar ennyit ír róla:
Pró: Alsó hangon is 20 óra Külső helyszínek Okos fejtörők
Kontra: Oktatórész hiánya Időnként frusztráló
és 82 %- ot kapott.
SzVSZ minden adott a játékban a 90% ra csak engedni kellett volna a játékosokat hogy jobban tudjanak örülni a frusztráció helyett.