Sorozási törvényeken módosítottál? Manpower gondnál első dolog.
Jugóknál figyelni kell, mert trükkös tud lenni a terep, nem árt kézzel rásegíteni, bár ezt gondolom fölösleges mondanom.
A légi háborúval vannak problémák egyébként úgy tűnik. Kicsit mintha túlzóak lennének a veszteségek, én különösen azt nehezményezem, hogy a support repülők (cas, nav) irreálisan sok vadász elvesztését okozzák.
A távolság mint tényező egyébként kalkulálva van. Ha megnézed, hogy zöld, sárga, vagy piros az ikon, az mutatja, mekkora hatékonysággal dolgoznak. De valamelyik tooltipben látszik is, hogy mekkora területet tudnak lefedni a célzónából, ezt pedig az anya reptér, és a célzóna távolsága és nagysága alapján jön ki. Szóval ez a része ok.
Én nem használnék nehéz tankot, főleg nem páncélos hadosztályokban. Nehezebb gyártani, ráadásul a mozgékonyság is elveszik, hiszen a hadosztály mindig a leglassabb összetevőjének sebességével mozog. Ha használni akarod a korai modelleket, esetleg a gyalogos hadosztályokba jobb őket besorolni támogatásnak.
Tipp a légiharchoz: sokan mondják, hogy a száz gépes wingek a leghatékonyabbak, hogy pl. 4x100>400. Mások szerint ez csak az ászok esetén igaz, mert azok a száz gépes nagyságig adják a max bónuszt, utána kevesebbet.
Koncentráld a gépeidet egy területre és reptess mindent. A bombázók és supportok is okoznak vadász veszteséget, arról nem beszélve, hogy a britek hordozókat is szeretnek koncentrálni a földközi tengeren, úgyhogy a bombázóidnak is tudsz melót adni.
Ha pedig van pár száz xp, hogy módosíts a gépeden, akkor ne várj vele, miért akarod elérni az 500-at?
Az agility állítólag a legfontosabb túlélő tulajdonság (engine növeli), és a reliability is sokat számít.
Gépváltozat gyártása minimális productivity romlással jár csak, és miért ne gyártson az ember pár ponttal jobb gépet?
A tanácsadók és hasonlók közül is vegyél valakit, ha van rá political powered.