Én is csak belekostóltam a HoI3-ba. A háborúra készülődés az tetszett, gyárak kiépítése, nyersanyagok beszerzése milyen projekteket futtasunk fel stb. A hadosztályok és hadtestek kiépítését is jónak tartottam. De a nagy háborúknál belefáradtam a csapatok kötegelésébe, meg, hogy ki hol mikor támadjon, hogy sikeres legyen az áttörés. Főleg azért, mert az ellátmány rendszer se volt tiszta nekem. Ezért össze-vissza fogyott ki az ellátmány. Nem tudtam arra tervezni, hogy az áttörés ékei mindig kapjanak a jóból.
Úgy rémlik egy központi ellátmány volt és onnan ment kifelé minden. Nem is lehetet halmozni helyben a csapatoknál, ha offenzívát terveztem. A légi meg a tengeri rész, mintha nem lett volna annyira kidolgozva. Nem volt meg az a hierarchia kiépítés, mint szárazföldi csapatoknál. Dönitz-t be lehetett vágni egy tengeralattjáróba és ment járőrözni. :D Aztán, ha elkapták akkor reszeltek neki.
Meg tudom világháborús játék nem lehetett egy olyan békerendszere, mint az EU4-nek, de akkor is sovány volt.