Hasznos lenne, ha valami módon lehetne a távolságokat mérni a játékban. Az 1000 km hatótávú repülőm tudja majd bombázni ezt vagy azt a szigetet, ha elfoglalok egy közeli szigetet rajta egy reptérrel? Jelenleg nem tudható pontosan előre.
Azonkívül: a reptértől számít a távolság, vagy a sziget központjától? A csendes óceáni szigetcsoportoknál, amik több száz km-en nyúlnak el nagyon nem mindegy...
A Caroline szigetek pl. kb. 1200 km-en keresztül húzódik kelet-nyugat irányban, 11 szigetből áll, de csak egy repülőtér húzható fel rajta és azt a gép dönti el, hogy melyik kis szigeten legyen.
Mindegy melyik eset van, az nekem nem jó:
1. Ha a reptérjelző kis ikonnál van tényleg a reptér (balról az 5. kis sziget), akkor cumi, mert miért nem dönthetek úgy, hogy 1000 km-rel keletebbre építek fel egy másik repteret, hogy onnan elérjek egy csomó más dolgot, amit a középső szigetről nem érnék el?
2. Ha nem onnan számít a gépek hatótávolsága (az csak egy "elméleti" jelzés, hogy van reptér a szigeten), akkor viszont honnan számítódik?? Se a reptér nem ott van, ahol a kis reptér ikon jelzi, se a távolságokat nem tudom mérni, akkor hogy lehet tervezni előre?