Ez már valahol paradoxos megszokás manapság hogy ahelyett hogy jó AI-t írnának inkább különféle kisebb nagyobb segítséggel próbálják boostolni a nonhuman playert. A kedvencem eddig az volt mikor kínával sikerült kicsinálnom japánt(remélem a jövöben jön egy kieg ami ad kínának egyedit nat tree-t) sikerült relative jó viszonyt összerittyentenem a szövikkel és felkészültem egy oroszok elleni háborúra, arra építve hogy egy védelmi vonal mentén a nagy manpowerem segítségével kivéreztetem őket.
Az egyik leghosszabb játék vette kezdetét mivel ahhoz képest hogy az oroszok szibérián keresztül látták el a csapataikat akiknek 1,5 év után fegyverük is alig volt már elvileg a termelésnek a béka segge alatt kellett volna lennie mert már az utolsó policy-t is alkalmazták a manpowerre(lenyomták a németeket de ott is volt sok veszteségük) még simán kibérták azt hogy a seregük kétharmadát a semmi közepén levő fronton tartsák és ellássák... több mint 3 évbe tellett mire sikerült elverekednem magamat legalább az uralig ahol meg kellett állnom mert addigra abszolute elfogytak a fegyvereim. Ez azért probléma mert a háborúban sok múlott azon hogy mennyire sikerült az utánpótlási vonalakat megzavarni ebben a játékban viszont látszólag csak a human player utánpótlási vonalai számítanak.