Tényleg nem értem, miért hasonlitasz össze egy 160-ast egy 256-ossal :) A 160 az 160, nem kevesebb. A felvétel lehet szar, mert a kiadó így adta oda vagy mittomén miért de szar a felvétel, de a 160 az 160, a 256 az 256 mindig, a különbség a különböző dekoderek között lehet, mer egy gyengébb AAC szólhat úgy mint egy erősebb MP3.
Aki itt látványosan kötekedik az te vagy, csak magad sem látod. Egyfolytában egy szolgáltatást ami a zenék egy részére specializálódott hasonlítasz össze valamivel ami nem szakosodott... nincs értelme. Ezt nem lehet negatívumként felróni.
Értem én mit írsz, de a nagy szenny között amit a tiznéveseknek köszönhetünk meg találom Led Zeppelint is és David Gilmourt. Meg találom őket a di.fm-n? NEM. Akkor??? Most mondjam hogy ezért szar a di.fm mert nincs rajta Pink Floyd? Nonszensz. Hasonlítsd a di.fm-et a mixcloud-hoz vagy mittomén mihez, annak van értelme.
A középtizenéves korosztály IS megtalálja amit akar, meg az 50 éves apuka is aki Dire Strait-et akar, miért rossz ez?? Miért szar ezért a szolgáltatás?
Nem tudom kik voltak a nagy nevek szerinted acid trance-ben, de vannak abból az időből nevek Spotify-on... Kai Tracid, Art of Trance, Laurent Garnier stb... ha volt albumuk, akkor valószínűleg ott lesznek. Nyilván a kis kiadók nem...