Egy béta állapotban lévő játéknál (ami még meg sem jelent), mit mondjanak a jövőről? Még ők sem tudják, hogy mennyire lesz sikeres és népszerű. Nyilván vannak már terveik, de minek hangoztassák, ha pár hónap múlva befuccsol a dolog.
Vagy csinálják azt, mint az EA vagy az UBI, hogy fél évvel a megjelenés előtt már bejelentsenek 1000 lópáncél DLC-t hozzá (kivágott tartalmat)?
Jeff Kaplan szerint még az idén számtalan hős, térkép és játékmód érkezhet INGYEN, viszont most jelenleg a május végi megjelenés (bugok, balance, optimalizálás, konzol verziók, szerverek felkészítése) a legfontosabb számukra.
Ha a Blizzard azt mondta, hogy ingyen, akkor ingyen. 4x is meggondolják, hogy mit nyilatkozzanak és ez már többször is elhangzott. Majd a skinekért, plusz animációkért és hangokért kell fizetni valós pénzzel, a játék szerves részének bővítése ingyen lesz.
Nem tartom kizártnak, hogy lesz-e vagy sem majd valami nagyobb volumenű kiegészítő később, ami fizetős lesz, de nem hinném, hogy az idén már ezt meglépik (mondjuk a BlizzCon-on). Nyilván a 10. BlizzCon alkalmával murva sok új tartalmat fognak nyomni az összes játékukhoz. Majd meglátjuk mit hoz a jövő, én minden esetre bizakodó vagyok.
Úgy tűnik, erre jobban odafigyelnek (és nagyobb hangsúlyt kap, talán épp a fizetős mivolta miatt), mint a HS vagy a HotS, szerencsére. Plusz új IP 18 év után, így persze, hogy a Blizzard is örül a dolognak és lelkesen áll a projekthez.