5 perc egyébként nem mondanám, hogy annyira vészes egyébként, persze nem ideális, de lehetne rosszabb is, van nem egy játék, ahol competitive queue elég hosszú tud lenni. A probléma, hogy meta változás magában nem segít majd minden rank-on, oké, ha tank játék jobbá válik magas rank-okon segít, de alacsony szinten most is játszanak mindent, nem csak double-barrier-t. Persze DPS játkos úgy gondolja, hogy majd ő lesz a carry és jó, de akkor már nem azon a rank-on lenne... :)
QP-ben már gázosabb kezdésnek is, mert ott azért többnyire fele olyan hosszúak a map-ok és akkor arról nem is beszélve, hogy több a leaver, thrower, troll, meg csak úgy általában, hogy leszarják az emberek. (Utóbbi miatt kéne unranked mód QP mellett, comp szabályokkal, csak SR változás nélkül, amit tán komolyabban vennének az emberek.)
A role queue első pár hetében, amikor QP-ben aktiválták akkor még mintha majdnem minden gameben tryhard lett volna mindenki, aztán azóta visszatért a régi norm kb. Mintha megszokták volna az emberek, hogy várni kell és most már megéri neki várakozni is arra, hogy aztán ne játszon a játékkal...