Azt hiszem értem én hogy mit akartál mondani a korábbi HSZ-ban és egyet is értek vele. ;)
Szerintem is a szervezett média lényege, célja nem a tájékoztatás, hanem a nézettség/klikkszám növelése, ezért nem egy információs közműként, hanem "szenzáció ipari" cégként működnek. Célzottan keresik a jelentős érzelmeket kiváltó, ezért nagy figyelmet vonzó híreket, vagy ha nincs kreálnak ilyet. A terroristák és a média egyfajta szimbiózisa nyilvánvaló. Az is nyilvánvaló, hogy mindenkettőre bizonyos direkt/indirekt kontrolja van bizonyos poltikai erőknek. És ettől kezdve a terrorizmus + média a tudatformálás egységes eszközeként funkcionál.
Az az érdekes, hogy ki is van az egész mögött, ami az első pillanatban nem nyilvvánvaló. Itt ugye a jó és a rossz harcáról van szó, mind a nyugati, mind a keleti odal szerint. És amíg ez a kép fennáll addig az jó mindenkinek. Pedig a Koránt is Gabriel arkangyal közvetítette Mohamednek, sokkal kevesebb a valós ellentét, mint azt sokan megpróbálják elhitetni. Az ellentétek hangsúlyozása épp úgy érdeke az iszlám, mint a nyugati vezetőknek.
De hogy még általánosabban lássuk itt van egy példa: ha egy országba bejön a cocacóla és a pepszi akkor ott azonnal kilakulnak a pártok, van aki pepszi hívő van aki kokás. Akár vérre menő hitvitákat is tudnak folytatni. Miközben gazdasági oldalról nézve azt látjuk, hogy az igazság az, hogy ha a két cég igazgatótanácsában ugyan nincsenek is közös emberkék, de egy harmadikéban többen is vannak! Hoppá ;)
De miért jó még is ez a viszálykodás, használ ez egyáltalán az üzletnek!?
A válasz meg az, hogy hát persze, mert amíg az emberek azzal vannak elfoglalva, hogy pepszit, vagy kókát válasszanak, addig sem isznak Traubit!!!