Én azt is felvetettem, ha már káosz elmélet, hogy ha a variációk száma végtelen, akkor lennie kell egy olyan megoldásnak is, ahol Chloe és a város is megmenekül. De én úgy érzem, a játéknak pont az a lényege hogy választani KELL! Hogy érezd a döntés súlyát, és ehhez odarakják az egyik oldalra Chloe-t, akviel felnőttél, aki a legjobb barátod és akit cserben hagytál pár éve. A másikban pedig ott van egy egész város, osztálytársakkal, tanárokkal, szülőkkel, kutyával/macskával, barátokkal. És nekem ez a katarzis hiányzott a BtS-ból. A végén ott is van döntés, de az igazából annyira jelentéktelen és semmitmondó ehhez képest. Én próbálok elfogulatlan lenni a készitőkkel és megkockáztatom hogy ők nem is akartak másolni a játék végéből, az egész játék inkább egy kis "fanmszerviz" azoknak, akiknek hiányérzetük volt a LiS után. (meg persze üzleti érdek is, hiszen a LiS sikerét meg kell lovagolni,, de még előfizetőként is azt mondom, megérte a játék, még akkor is, ha egyébként az ár-idő értéke a játéknak nem túl jó)