Mennyire "pénzközpontú" a játék? Mennyire gear alapú? Csak mert amit láttam belőle a formai elemeken felül az azért tartalmazott p2w elemet. Már ha a sok idő a szintezés és a jobb gear vagy a több idő a játékban előnyt ad. pl: headstart: előbb kezd valaki és nincs élesítésnél wipe, akkor 1-3-7 nap előnye van a nem fizetősökkel szemben. Extra belépés a korlátozott dungeonokba: ha jó itemek itt esnek, akkor aki nem fizet hátrányban van. Volt még pár vehető erőforrás, de nekem az nem sokat mondott, mert a többségről nem láttam át mire való. Persze ha a játék erősen skill központú és a gear kevésbé fontos, akkor tuti nem gáz. Meg a valós pénz átválthatóság játékpénzre se gáz, ha a játékbeli fizetőeszköznek nincs gyakorlatilag vásárlóértéke. Ha van, akkor szoppancs.
Mondjuk eddig nem fogott meg valahogy ez: Anime stílus, stroboszkóp csilivili effektek, böszme nagy fegyverek, anime karakterek, zoofilia (mindenféle cicafül és egyéb állat beütés?). Mi maradt ki? Jó kis incest van benne?