Volt az a Párizsból szeretettel vagy mi volt a címe, az Elrabolva után, amit csináltak. Na ott Travoltával köré is egy tök zéró filmet kanyarítottak, pedig Travolta aktuális stílusa még első blikkre izgalmas is lett volna.
Az agyonajnározott Luc Besson egy hihetetlen kliséhalmaz, ami azonban néha jól sül el, pl Leon, máskor a mócsingokat, unalmas részeket lenyelve elmegy (5. emelet), aztán csinálják az ilyen sefülesefarka baromságokat is, amelyek látványosan drágák meg rohangálnak benne, van benne autós, motorcsónakos, repülős üldözés, van 1-2 beszólás is, amelyek sajna soha nem válnak szállóigévé, de a film nem áll össze megy a sűlyesztőbe. És mind ez valójában nem is gond, mert valahogy behozza a költségeket.
A gond viszont az inkább, hogy láthatólag Besson nem tudja, hogy mitől is működik az egyik általa rendezet, producerkedett mozi és a másik mitől nem!?