Egyreszt kevesbe lehet hinni egy olyan cegnek ami a hagyomanyos autokbol el, mint egy legalabb papiron fuggetlen kutatocsapatnak. Masreszt az, hogy az emberek hagyomanyos autot vesznek azert van, mert olcsobb es jelenleg meg uzemeltetni is egyszerubb. Ha ez megfordulna, tehat lenne olcson megveheto, olcson es egyszeruen uzemeltetheto elektromos auto, akkor nagyjabol a tobbseg azt venne, mivel az allo helyzetbol nehezen gyorsulo auto es a kezi valto elmenyeert senki sem fizetne tobbet, foleg ha varosi dugoban is hasznalja az autojat. Tehat erdekes a felmeres, de a dohanycegek is azt merik meg mindig, hogy az emberek szeretnenek szabadon dohanyozni barhol (jarmuvon, szinhazban, stb.) es ez senkit nem zavar a kornyezetukben, megse ez a jelenlegi trend.
Az akkumulatoros energiatarolas helyett egyebkent alternativa lenne a szintetikus uzemanyag (cseppfolyos metan) es a kulso egesu (stirling) motor, ami egyuttesen viszonylag tiszta egest es ezaltal minimalis szennyezest jelent es ha tenyleg szintetikus az uzemanyag, akkor a folyamat szendioxid semleges is.
Egyebkent meg folyamatosan no az aksik kapacitasa es csokken az aruk. Ha a tesla fele aksi gyar valaha megepul, akkor meg a padlo ala fog esni az aruk, mikozben a kapacitasuk mar jelenleg is eleg joparszaz kilometerre. Mivel a jelenleginel tobb aram kell a toltesukhoz, ezert erdemes ejjel tolteni oket (otthon), amikor olcso az aram es ha van par nagyobb alaperomu (pl. atom) akkor nagyon olcson lehet aramot eloallitani. Ez kb. olyan, mintha 30 forint lenne a benzin literje. Ezek utan ki ragaszkodna a benzines autojahoz? (a gazdagokat leszamitva, akik megengedhetik maguknak)