SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!Pl. mikor Slurtot – vagy kit –, azt a tűzistent kellett megtalálni, akkor 3-4x ugyan azt kellett csinálni, hogy eljuss hozzá: valami totemet megérinteni, amitől lesz egy látomásod, felég körülötted minden, és így át tudsz menni a leégett kapun.
Annyira illúzióromboló volt, hogy minden egyes totemnél ugyan az az animáció volt, ugyan azzal a látomással. És ez pont az a játék, aminél ezt nem lehet elnézni. Nem egy nyitott világú játék, hasonló totemek tucatjaival, hanem egy erősen a hangulatra építő csőjáték; volt benne összesen 3-4 ilyen event, amikhez igazán csinálhattak volna némileg eltérő animációkat, meg legalább a látomás ne legyen mindig ugyan az. Mikor a játék pont a hangulatra, az atmoszférára, látványra épít, akkor azért azt várod játék közben, hogy végig egy teljesen egyedi, hiteles élményt nyújtson, és ne törjék meg a varázst az olyan gondolatok, hogy "ja, most megint megfogja azt a követ? ...és ugyan azt látja tőle... akkor most gondolom, futhatok a kapuhoz...".