"Most talán nem a hatóságok mondják meg, hogy milyen műszaki feltételeknek megfelelő járművel vehetsz részt a közlekedésben? "
Erre csak az ügyvédem jelenlétében vagyok hajlandó válaszolni! ;)
"Szerinted a belsőégésű motorokban még óriási tartalék van (gondolom a német mérnökök mind hülyék és nem értenek hozzá), de az akkumulátorok terén már elértünk a falig: azok sem olcsóbbak sem tartósabbak már soha nem lesznek (mert te 30 éve figyeled).
Hát ööö...
Te melyik bolygón laksz? "
Planet51? ;)
Jelenleg a kocsik a megtermelt energia felét kipufogják, távozik az égéstermékkel. Ez nem a motor/hőerőgép működésével járó hőtermelés, hanem gyak felesleges veszteség. Az F1-es kocsikban már alkalmaznak ilyen rendszert, ami ezt a veszteséget csökkenti.
Hasonló területet céloz meg az az ősöreg módszer, hogy egyszerűen vizet fecskendeznek be a hengerekbe, vagy kevernek az üzemanyaghoz. Ez a hőenergia egy részét használja, hűti a hengereket, javítja a hatásfokot, csökkenti a NOX kibocsájtást. Volt ilyen kocsi 50 éve is de akkor még olcsó volt a benzin és a lüke tulajok desztvíz helyett csapvizet raktak a kocsiba, vagy semmilyent.
A Shell nagyvállalatoknak árul 14%-ban vizet tartalmazó üzemanyagot. Mondom mielőtt elkezdenél a szokásos ilyenkor használatos retorikai módszerrel simán leufóhívőzni. Ja és a Német mérnökök is jól vannak, köszönik, hogy említetted őket. A II. VH alatt a BMW 801-es motorból 2600 LE-t hoztak ki szintén vízbefecskendezéssel.
"Biztos nagyon igazad lehet, de én inkább egy tanáccsal élnék feléd.
Részegen ne fórumozz!
Akkor talán lesz összefüggés a mondataid között. :-) "