Na nem azert, mert nem tehetik meg a vasarlok tobbsege, hanem azert, mert nem erdekli oket es a legtobbjuk csak alapszintu felhasznalo. Es Ez nem csak a motorbuheralasra vonatkozik, hanem az optikai es egyeb tunningra szinten.
Aki meg szereti buheraltatni a kocsijat, az ugy is csinalja, szerelokhoz viszi, tunningmuhelyekbe stb, de ez az autotulajdonosok toredeke, a tobbit nem erdekli az egesz.
A belsoegesu motorok technologiai fejlodese pedig megrekedt, hiaba is allit valaki mast. A mostani ujitasok is inkabb mas rendszerekbol adodnak, energiaelnyelesi rendszerek,hibridmegkozelites stb. Raadasul azzal peldalozni, hogy a gyartas soran kornyezetszennyezes tortenik, az elege fals megkozelites, ugyanis a mostani autoknal is ugyanaz a helyzet. Viszont a kozlekedes kozben sokkal kevesbe terheli a kornyezetet es ez lenne a lenyeg. Amit en meg problemakent latok, jelenlegi elektromos elraktarozasa az akkumulatoroknak igen csekely. Ott kellene fejlodest elerni, de az nem csak az autoipar, hanem minden tavkozlesi,elektrotechnologiai ipari agazatok kozos problemaja.
Ja es meg valami, a mostani autokban is van aksi,tehat ne vonatkoztassunk el ott sem csak az elektromos autok fele,hiszen az ami a gumik mellett a legkornyezetszennyezobb anyag az autoknal.