Van aki házilag próbálkozik a vizezéssel, csak hát olyan 5% megtakarítás érhető el, talán. Inkább annyi sem. Csak mert a motorvezérlő elektronikát sem ártana hozzáigazítani. A kocsi nem a valós leadott teljesítményhez adagolja az üzemanyagot, hanem pl. a lambdaszonda adatihoz. Ha úgy érzi szegény a keverék rányom még egy kis kakaót. Pedig a víz az pont a kopogás ellen jó, és emellett a lambdaszonda adatainak megfelelő szegény keverék viszont túlhevítené a motort, legalább is a gyári adatok szerint.
F1-nél a Renault a 80-as évek elején használta, mert akkor ponthogy a gazdaságosság számított, merthogy olyan kevés benzint vihettek magukkal, hogy párszor ki kellett állni tankolni. Amellett is erősebb volt a kocsijuk a többieknél, hogy gazdaságosabb is, amíg persze nem bannolták a technológiát.
Az 50-es években még elég gyengusok voltak a jet hajtómvek, pl a B-52-es is használt ilyen teljesítmény fokozót felszálláshoz.
Szal a belsőégésű motorokban még van olyan 20%-nyi gyakorlati hatásfoknövelés, ami tekintve, hogy a benzineseké olyan 35% elég jelentősnek mondható.