"1. Mi történik akkor, ha egy fülledt meleg nyári este után leszívja a hálózat a kocsik aksijait, mert esete orrba szájba mentek légkondik az egész országban? Ugyan ez igaz egy téli borús napra. Mennék másnap dolgozni, kirándulni, bevásárolni stb., de az arcomba fog vigyorogni egy LOW BATTERY felirat? Mit lehet ez ellen tenni?"
Ilyenkor eloszor az tortenik, hogy felhivjak a kerdezo figyelmet arra, hogy ne beszeljen szandekosan marhasagot.
Masodszor pedig, teljesen nyilvanvalo, hogy lesz egy inteligens rendszer, mind az autoban, mind halozatban, ami teljesen automatikusan eldonti, mikor milyen mertekben toltse, susse ki az akkumlatorokat. A fogyasztok majd kedvezmenyeket fognak kapni, ha engedik pufferkent hasznalni, az autoik akkumlatorait. A rendszerbe be lesz allitva maximum mennyit tolthet merithet az akkumlatorbol. A rendszer meg az akkumlatorok maximum toltes kisutes ciklusat is figyeli tehat nem fogja agyon hasznalni, egy mondjuk honapokig a tolton hagyott auto akkumlatorat.
Es barmilyen szukseges parametert, korlatozast belehet, majd allitani, az egyeni, es a halozati igenyeknek megfeleloen.
A szamlazas, szinten teljesen automatikus lesz, mindegy ki hova csatlakozik, a halozat azonositja az autot, es a tulaj fizet.