Okéé, én most kérdeztem. tehát az első sor felesleges flamkeltés. Tudakozóba ne menj dolgozni.
Ezt az elméleted mire alapozod? Hol olvastad, hogy ilyen lesz? Milyen tanulmányban?
De akkor egy kicsit célzottabban kérdezek erről az általad felvázolt rendszerről. S mi van ha felhasználók által engedett puffer nem lesz elégséges? Pl.: Van egy hosszú hétvége, amikor mindenki megy a rokonhoz, temetőbe, bevásárolni, kirándulni. Az emberek gondolnak erre és másnapra a teljes "tankot" igénylik. Ilyenkor honnan jön az energia?
A kedvezmény jó ötlet, de azért ez egy kicsivel komplexebb dolog. Nem feltétlenül fog mindenki jól járni vele. Említetted, hogy nem fogja agyonhasználni a ritkán használt járműveket. Ezzel tovább csökkented a pufferkapacitást, és a kiaknázás sebességet is főleg a kritikus reggeli időszakban. Elégséges lesz így a puffer? Reggel otthonmaradó kocsik közül nagy arányban vannak ezek a ritkán használt járművek..
"Es barmilyen szukseges parametert, korlatozast belehet, majd allitani, az egyeni, es a halozati igenyeknek megfeleloen."
Minél több változót helyezel a rendszerben, annál nehezebb előre tervezni. Minél nehezebb előre tervezni, annál több biztonsági tartalékot kell biztosítani. A biztonsági tartalékot pedig erőművek készenlétével lehet megoldani, az meg nem éppen gazdaságos. (Működtetik a rendszert, de energiát nem ad le). Nem biztos, hogy megéri, ha ennyi "hatalmat" adunk a felhasználóknak.