Érdekes, de én akármikor is hívtam a T-com-ot a 1412-ön kábelNet- és TV szolgáltatással kapcsolatban sosem kellett még ennyit várnom. Legfeljebb egy-két percet. Inkább az volt egyedül bosszantó, hogy nagyon soklépcsős a menürendszerük, azaz sokszor és sok opciót kell végighallgatnom feleslegesen ahhoz, hogy kezelőig eljussak...
Amúgy a 100teres bünti elég kemény. Aki szerint nem az, az most próbálja meg végiggondolni. Ez a bünti akár minden egyes ügyfélpanasz után kivethető. Mindegyikért, külön-külön...
Egy "üszis" fizetése nem tudom mennyi a T-nél, de mondjuk sacc-per-kábé kijön tokkal-vonóval 300ezer/hónap-ból, persze a munkavégzéshez szükséges eszközök nélkül...
ha csak 3 hívásért büntetik meg havonta a T-t emiatt, az máris annyi, mintha felvennének egy új muntaársat az ügyfélszolgálatukra...
De itt akár több száz hívás is elakadhat létszám hiány okán, az meg nagyon sokmilliós büntetés...