összefoglaló part I (a játék jelenlegi állapota alapján)
Leszögezném ami számomra pozitívum, az lehet másnak negatívum... Nyilván vérmérséklettől és játékstílustól függ, hogy ki mit értékel..
Tehát.....
Pozitívumok:
- Elindul (sajnos az infestation a legutolsó patch óta 10/8-szor kifagy beloggolásnál, illetve játék közben is sokszor)
- Nincsenek cheater-ek (egyenlőre legalábbis nem találkoztam velük... maradjon is így.)
- Jelentős mértékű craftolható item.. (itt megjegyezném, hogy sok emberrel beszéltem és sok embernek nem tetszik, hogy fegyvert lehet craftolni, mivel a legtöbben úgy tudják, hogy csak azok a fegyverek vannak benne.... Nem így van, lehet találni hagyományos fegyvereket is
- Limitált global inventory.. hogy ez miért jó? Mert a cuccoknak így megmarad az értékük. Pár év után az Infestation-ben már mindenki több száz fegyvert tárolt be és semmi jelentősége nem volt ha elvesztette. Szinte végtelenszer újra tudott logolni FULL cuccban azonnal
- átgondolt spawn rendszer: ha meghaltál éledhetsz 1 perc elteltével és cucc nélkül: 1. a környéken, 2. a safe zonában, 3. a társaidnál, 4. A bázisodon (ha építettél), 5. a hálózsákodban (ha leraktál valahova)........ Tehát megszűnt az, hogy ha lelőttél valakit, még fel sem tudod venni a cuccát, mert máris a környéken éledt teljes felszerelésben és hátba lő miközben lootolsz.
- építkezés: jópofa és hasznos kis bázisokat lehet felépíteni (max 3/fő), amit le tudnak rombolni, tehát nem lesz az mint ISS-ben hogy lockerekkel lesz tele minden
- szebb hangok
- szebb grafika (ennek ellenére nincs kevesebb FPS-em mint ISS-ben)