part II (továbbra is fő összehasonlítási alany az ISS)
pozitívumok:
- Third-person nézet már nem annyira OP. Nehezebben és kevésbé használható arra, hogy egy fal mellé beállva a kamerát forgatva belássunk mindent. Ergo csökkenti a kempelési kedvet. Ráadásul célozni is nehezebb, mert a karakter betakarja azt akire lőnénk.
- PVE szerverek: Ha az embernek olyan a hangulata, hogy nem akar mást csak lootolgatni, akkor megteheti különösebb izgalmak nélkül. Azonban az így kinyert cuccokat nem tudja kirakni a PVE szerveren, mivel ott nem működik a global inventory (remélem ez nem csak BUG miatt). Tehát az ész nélküli farmolásban is megmarad a kockázat.
- hang nélküli mászkálás lehetősége (guggolva, hasalva, vagy célozva). Ez megint csak afelé tereli az embereket, hogy nem állnak egy helyben egy oszlop mögött és kempelnek, hanem mernek mozogni, akciózni
- jól eltalált éjszakai sötétség. WarZ-ben ez patchenként változott és volt, hogy konkrétan azt sem láttad éjjellátó nélkül, ha egy falnak rohantál.
- van értelme a melee fegyvereknek (általában 1az1-es harcnál kifogynak az emberek és átváltanak közelharcira)
- nem látod a szerveren lévő játékosok listáját: (ez azért jó, mert egy idő után már névről tudtad mindenki hogy ki milyen területen mozog és lehetett számítani a társaságra. Állítólag ezt a streamerek védelmére találták ki... Lehet ez mondjuk negatívum is a későbbiekben, ha lesznek cheaterek
- Ha meghal a csapattársad nem kell újra meghívni partyba, hanem ott marad, amíg ki nem lép
- Sok tereptárgy és fedezék. Ezáltal sokat lehet osonni a pályán, nincs az hogy nagy nyílt területeken kell védtelenül átsprintelni
- a lövések nem hallatszódnak el km-ekre. Tehát nem fog az egész város feléd indulni ha ledurrantasz valakit.
- sok a loot (sanszos, hogy átmeneti).... az én elvem az hogy még ha haszontalan cuccok is hevernek a földön, akkor is inkább mint, hogy hosszú percekig egy kavics se heverjen előtted
Negatívumok:
- ritkán kidob, ha kiszállok a kocsiból
- fegyverek balanszolásra szorulnak (a soti túl erős, a sniper nagyon gyenge)
- elég sokat kell lőni valakibe, hogy meghaljon.. ezzel nem is lenne baj, csakhogy....
- találni lőszert nagyon keveset lehet. Ha végre találsz egy fegyvert az alapból mindig üres. Ha nagy nehezen találsz pont olyan lőszert ami jó is bele, az meg nem lesz több (általában) 2-10 lőszernél. Talán egy embert le tudsz vele szedni. Azonban az emberek legtöbbször 3+ fős csapatokban mozognak.
- kraftolni lőszert is elég költséges.... kb 1/2 - 1 órányi lootolással lehet összerakni 1 tárnyi lőszert. (lehet hogy ezeket csak én látom ilyen kritikusnak, de szerintem egy átlagos időbeosztású embernek nincs annyi ideje farmolni és ezáltal elég szűkösen indul neki a harcoknak)
- ezekből következik az is, hogy míg ISS-ben megvolt az esélyed, hogy semmi cuccal belépve találsz egy m4-et tele tárral és tudtál harcolni, itt nem sok sanszod van egy felszerelt csoporttal szemben.
- (jelenleg még) nem jelöli feltűnően hogy ki van veled egy csapatban, csak annyi, hogy ha ráviszed a kurzolt akkor kékkel írja a nevét. Ez akció közben nem kivitelezhető... Friendly fire természetesen nincs groupon belül